sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Treeniä vaihteeksi.

Pari lepoa takana, joista toisena kävin hieronnassa. Ilokseni huomasin, että jumissa en ainakaan pahasti ollut, sillä nukuin melkein kaksi tuntia jalkahieronnassa. Olinkin tosi väsynyt ja levot tuli kyllä tarpeeseen.
Mitäpä sitten heti levon jälkeen treenaamaan kuin jalkoja tietenkin ja takajalkoja olikin vuorossa.
Kahdesti kävin ne kurittamassa, koska aikataulu antoi periksi.


Aamulla tein:

Vuorojalan kyykky smithissä.
Prässi vuorojaloin.
Glute isolator
Pohkeet.



Illalla superisti:

Surer squat+ taljakyykky.
Reidenkoukistus+ loitonnus.
Prässi vuorojaloin+ pohkeet.





Tänään vuorossa selkää. Pidän paljon selän treenaamisesta ja saan tosi hyvin tuntumaa sitä tehdessä. 
Tästä on kyllä tullut mun ehdoton suosikki Pull down laite seisten, hitokseen polttelee selässä. 


Muita liikkeitä:

Ylätalja niskantaakse.
Alatalja.
Kulmasoutu käsipainoilla, sain taas ottaa isompaa painoa.
Alatalja vuorokäsin, ristikkäistaljassa.
Pullover taljassa.

Olkapäät on siis jääneet tällä viikolla väliin kipujen takia ja ne onkin jo paremmat. Katsotaan että miten ne reagoi rinta/hauis treeniin. Jos ovat kivuttomat sen jälkeen, teen ensi viikolla olkapäitä. Jos ei niin sitten ne jää taas välistä. 



Helppoa jäätelöä.

Jäisiä banaanin siivuja.
Sitruunan lihat, jäädytetty.
Mansikoita, jäisiä.
Jogurttia.
Proteiinijauhoa, vanilja.

Blenderissä sekaisin ja lusikoi naamariin.



Mukavaa viikkoa kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti