perjantai 3. heinäkuuta 2015

Kaikki haluu sikspäkin?

Mä haluun sikspäkin ja litteän mahan, jotta voin talsia uikkareissa kesällä rannalla?? Kuka nosti käden ylös ja huusi HEP!!!
Mariah Kari photo.

Suomen kesähän on auttamatta (liian) lyhyt ja vedetkin on pirun kylmiä. Montako kertaa kesässä olet uikkarit päällä, että se maha sieltä jonnekin näkyisi? Aivan, et kovin montaa.
Sun mahaa ei luultavasti näy missään muualla kuin facebookissa tai IG päivityksissä. Vai monestiko menet kylillä napa paljaana?? Sitä paitsi kukaan siellä rannalla ei kato kuitenkaan, kun ne miettii vaan sitä omaa mahaansa ja että tuijottaako joku...

Juhannus 2014

Siks päk on niin lääääst siison. Miksi siis edes vaivata päätään sillä kehon osalla joka 90% vuodesta on vaatekerroksien alla?
Mitä sieltä sitten paremmin näkyy? Olkapäät ja kädet, niin ja se persauskin välillä. Kaikki tytöt meidän salilla tuntuu treenaavan hanuria ja taas hanuria, unohdetaan se yläkroppa kokonaan.
Ei haluta näyttää mieheltä on yleisin syy sille ettei selkää juurikaan treenata.
Leveämmät hartiat saa myös näyttämään vyötärön kapeammalta, ilman että tarvii miettiä sitä vatsan sisään vetoa.
Vatsalihasten näkyviin saaminen on helppoa sellaisille ihmisille joilla rasva ei kerry juurikaan keskivartaloon. Sinulla voi siis olla palikat näkyvissä vaikka muualla ei juurikaan lihasta olekaan ja rasvaa kertyy sitten muualle enemmän.
Eli nyt tytöt ja pojat salille ja treenaamaan niitä muitakin lihaksia.

Jos sitä pattia haluaa kasvattaa pitää lihaksella antaa ärsykettä ja käyttää raskaita painoja, eli pelkää kuminauhalla vimputtelu ja kilon käsipaino ei riitä, vaan treenin  pitää olla nousujohteista.
Sama sen pyllyn kanssa, omankehon painolla kun ei saa mojovia pakararoita aikaan vaan sinne niskaan on otettava lisää painoa.
Omankehon painojumppaa kuitenkaan yhtään vähättelemättä, mutta ei sillä lihaksia kasvateta.
Sitten se ruoka, sitä pitää saada sillä parilla kurkun viipaleella ei saada mitään aikaiseksi, paitsi laihtumista ja jos ruokaa saa ihan liian vähän lähtee ne minilihaksetkin sieltä kropasta. Eli jos treeniohjelmaasi kuuluu aerobista ja taas lisää aerobista, sekä erittäin niukasta ruokaa ei kehossasi muutu ainakaan lihasten määrä suurempaan suuntaan. Luultavasti suurella aerobisen määrällä kehosi on edelleen yhtä "löysä" kuin aloittaessa, vaikka painosi olisikin pudonnut.

Hopi hopi salille siitä.




Vanhoja kuvia tarjolla kun ei uusiakaan ollut :D




2 kommenttia:

  1. Mä en kyl haluu sikspäkkiä! ;) Mut hanuri ja olkapäät ois kivat. Laitetaanks tilaukseen? Ainiin, mut nehän on jo listalla! :)

    Pikku vinkki: jos se maha mietityttää ilman sikspäkkiä, niin käytä uikkaria, älä mitään biksuja! Uikkarissa saat paljon enemmän anteeks ja saatat jopa näyttää paremmalta, kuin biksuissa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaus on sisällä :)
      Totta uikkarit pelastaa kyllä jos olo muuten tuntuu epävarmalta biksuissa :)

      Poista