keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Tiedättekö tunteen, kun kävelee keittiöön ja unohtaa totaalisesti mitä oli sinne menossa tekemään. Vessaan jos menee, sen kyllä muistaa mitä siellä yleensä tehdään.
Semmoisia fiiliksiä ollut tässä lähipäivinä ja se ei kyllä ole johtunut minusta, vaan bodarista ja sen kauniista suloäänistä öisin. Olen nukkunut tosi huonosti, mutta onneksi olen voinut ottaa sitten päikkärit tarvittaessa, mutta ei ne kunnon yöunia korvaa.

Lautaina taisin tehdä selkää.




Sunnuntaina käytiin Minnan kanssa lenkillä ja salilla tein olkapäitä. Piti mennä mäkeen, mutta se oli liukas sateen jäljiltä ja en viitsinyt ottaa riskiä, että vedän pannut mun huonon polveni kanssa. 


Miten se meni, että jos näyttää hyvältä kun treenaa ei mee perille... 


Maanantaina tein takareisiä ja lenkkiä heittelin.

Hurjien prässien ja supersquattien jälkeen vähän tällaistakin.


Tiistaina "huilasin"
Välillä paistaa...

Ja välillä sataa...

Keskiviikkona hinkattu aamulla portaat ja iltapäivällä rinta- ojentajatreeni.

Ja sitten mä olen syönyt jäätelöä.



Tuohon alkuun viitaten niin yleensähän sinne jääkaapille ollaan menossa, kun keittiöön menee. Mä ainakin, että turvallista on vaan tarttua kaapin kahvaan ja valkkaa mitä suuhunsa laittaa. Muutenhan menee ihan hirmu hyvin tietty, jos ei oteta huomioon että kaikki ärsyttää :) Kuuluu asiaan, kun ruokaa on lautasella vähän ja tekemistä paljon. 


Näin tällä kertaa, mukavaa viikkoa kyllä se kesä sieltä vielä tulee, jos ei vuonna 2015 niin seuraavana varmasti.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti