tiistai 8. joulukuuta 2015

voihan perse...

Hanuri tuo nykyajan statussymboli. Jos sulla ei sitä ole, et ole mitään.
Naiset sitä havittelee ja haaveilee muhkeammasta takapuolesta, lähes hinnalla millä hyvänsä. Mitä isompi sen parempi.
Salilla tärkein treeni on se pakara, muut ovat toissijaisia. Niin ja läskiähän sinne ei saisi tulla grammaakaan vaan pitäisi olla teräksisen kovat pähkinänsärkijät, tietty?? Naisen pakara on miehen hauis.
Pyllyt rivissä, meikäläinen keskellä. 2015 keväällä.



Fitness-muijakaan ei ole Fitness-muija jos pakarasta ei ole kuntokuvaa kerran viikossa, mielummin kahdesti. Dietillä vitsailinkin, että tuuppaan instagramin täyteen kuvia mun spinningin runtelemasta hanurista, siitä oli kauneus kaukana. Mielikuvaharjoittelulla voitte yhdistää aknen ja perseen, VOILA siinä on teille fitness- hanuria kerrakseen.
Oulussa 2013, minä keltaisissa. 

Kehon ei ole hyvä olla epätasapainossa, siitä aiheutuu vain kaikenlaista harmia ja kremppoja. Tasapainoinen keho toimii parhaiten, sanokaa mitä sanotte. Ei saisi olla reisiä, ei pohkeita, ei selkää ei käsiä jne. mutta hanurin pitää olla ja iso tietenkin.
Etelä -Ameeeeeriiiikan maalla ollaankin jo edellä meitä kummasti ja silikonitäytteet on survottu myös alakertaan. Eikä se tarkoita sitä etteikö berberiä tartvitsisi enää harjoittaa, kun sellaiset ottaa. Ajatelkaapa sellaiset roikkuvat implantin hanurissa?? Oisko kivat hei?
2013 Keväällä, vetäsin päälleni sinistä.

Perseestä puheenollen, vetäsin mojovasti turvalleni liukkailla kotiportailla ja hanuriani koristaa nyt isohko mustelta, kunnon kudosvaurion kera. Toinen pakarasta on osittain kivi kova ja on muuten hellä.
Hienosti shoppasin mun tatuoinnin pois tuosta ylhäältä, eikö? 

Siinä meni pari päivää levätessä salilta, jotta parantuminen edes jotenkin alkaisi, mutta enhän minä sieltä kauaa malttanut poissa pysyä, tietenkään. Mitäs jos mun persaus kutistuu, kun olen ollut KAKSI PÄIVÄÄ pois salilta!!!!

Sen jälkeen olen treenannut yläkroppaa ja tänään vähän humputtelin kuminauhalla, tietenkin pakaroitteni iloksi.

Olen minä käynyt osteopaatillakin, perjantaina tietenkin muuta tunti lippojen jälkeen. Voi kumpa olisin nähnyt hänen ilmeensä kun housut kinttuihin vetäsin ja pyllistäähän siinä piti, kun käskettiin... Turvotusta oli kuulemma kahdesta kolmeen senttiä pakarassa. Tänään menen uudelleen, mutta ei tuohon alakertaan voi vieläkään koskea. Jotain hän kuitenkin sai selästä auki, sillä rintaranka naksahtelee auki jatkuvasti. Venytyksiäkin sain kotitehtäväksi ja olen niitäkin tehnyt. Yksi oli sellainen että laita kämmen kylkeen kiinni ja ota vastakkaisella kädellä kyynerpäästä kiinni. En muuten saanut, ei ollut lähelläkään, mutta joku päivä vielä saan.







2 kommenttia:

  1. Auuuuts! No siinä on tultu pyllylleen aikamoisella volyymilla! Toivottavasti paranee pian.

    Mä venäytin eilen mun selän Onnin vaipanvaihtohommissa. Sattuu kun vetää syvään henkeä. Koitin nitkuttaa sitä kuntoon vaikka minkä avulla, mutta ei. :D Markolla kädet ja jalat niin kipeenä enterosta, ettei pysty edes hieromaan. Omaa osuutta tosta hirveimmästä virustaudista odotellessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä rullasin noi ulkoportaat ihan ylhäältää alas :)
      Toi rokko on kyllä ihan karsee, vieläkin on jälkiä mulla käsissä ja jaloissa siitä muistona.
      Vaipanvahto on ollut astetta rivakampi ;) toivotaan että helpottuu pian sullakin ja ettei rokko iske suhun myös.

      Poista