tiistai 23. helmikuuta 2016

Viikot 6 ja 7 ja vähän viikkoa 8 kuvasaasteen kera.

Viikot 6 ja 7 menivät tutun kaavan mukaan eli salilla tuli notkuttua, vaikkakin polvi ei ollutkaan priimaa. Aloittelin jalkatreenejä polviystävällisillä takareisi ja pakara liikkeillä viikolla 6.
Viikolla 7 sain jo jalat treeneistä kipeäksi ja painojen vähentäminen treeneissä ei tuonut ainakaan polveen kovaa kipua. Toki siihen jo viikolla 6 ilmestyi nestepallo siihen polven päälle, mutta tuo harmiton pallukka ei tuonut kipua tai rajoittanut liikerataa ollenkaan.


Aloitan treenaamisen yleensä niin että jos teen vaikka prässiä, aloitan todella kevyellä painolla ja lisään painoa joka sarjaan, kunnes koen että sitä on tarpeeksi. Siitä sitten teen vasta ne mun työsarjat ja tuon liikkeen tekemiseen saattaa helposti mennä 30 minuuttia ja sarjoja saattaa tulla 8-10 joista siis 3-4 on vasta itse työsarjaa. Tämä koskee usein sitä ensimmäistä liikettä, mutta harvemmin teen mitään liikettä VAIN 3 sarjaa. Alan vasta lämpenemään sen kolmannen kohdalla joten miksi lopettaa kesken, kun on hyvä boogie menossa :)
Tai esimerkiksi  tein yhteensä 8 sarjaa vinopenkkiä,  Sain mä 70 kg  kympin sarjoja tehtyä kolme kipaletta, että ihan hyvin kai sekin on.


Viime viikolla kävi myös niin että rintatreenissä aloittelin tekemään penkkiä ja ne jäi sitten pelkkään lämmittelyyn kun olkapää ei tykännyt tuosta liikkeestä ollenkaan, jo pelkän tangon vatkaaminen toi kipua. Päätin siis tehdä selkää tuon rintatreenin tilalla. Seuraavassa rintatreenissä menikin jo paremmin ja sainkin hyvän treenin.

Osteopaatilla tuota oikeaa kättä muilutettiin tunnin verran ja se tuntui auttavan. Hauislihas on erittäin jumissa, se tuo kipua sitten juurikin tuossa penkkaamisessa varsinkin yläasennossa, kun tanko pitäisi laittaa takaisin telineeseen, mutta nyt on jo parempi, jeij. Tosin tuo vinopenkkaaminen ei tuota yhtään kipua, eli alan tekemään sitä jos tasapenkki ei onnistu.



Tuplatreenejä on myös tullut tehtyä eli olen raahautunut salille kahdesti saman päivän aikana, koska mä voin.
hapoille meni, piti ihan kumartua sarjan päätteeksi.

Teen mä muutakin kuin jumppaan, että en mä ihan erakko ole (tiedoksi niille kavereille, jotka lukee mun blogia, mutta ei kysy koskaan mitä mulle kuuluu) Viikonloppuisin on vähän rennompi meininki tässäkin perheessä ja välillä viikollakin. Ainiin ja käynhän mä töissäkin :D

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti