lauantai 5. maaliskuuta 2016

Treeniviikko 9

Maanantaina treeniä selälle.

Aamulla kävin lekurissa tai oikeastaan hoitajalla, siellä oli ns. lääkkeen käyttöönotto ja pistin itseäni reiteen. Kirveli eikä tuntunut mitenkään mukavalle, mutta ei se kuitenkaan kamalaakaan ollut, onneksi tuo on vain kerran viikossa. Toivottavasti tästä "edullisesta" lääkkeestä on tulevaisuudessa hyötyä.
Siitä sitten kotiin syömään ja salille jumppaamaan. Jotenkin vetämätön  olo salin jälkeen, joten kiukuttelun jälkeen tajusin mennä vähäksi aikaa nukkumaan :)

Illalla uusi treeni, latasin kahvia naamariin ennen salille menoa, jotta silmä edes vähän pysyisi auki.


Siinä on ilmeitä kerrakseen :D


Tiistaina Aamulla rintatreeniä ja takareisiä.
Tällä kertaa aloitin tasapenkistä ja sarjapaino oli 82,5 kg. Siinä meni 30 minuuttia pelkästää penkkaillessa, sarjoja oli yhteensä 8 joista kaksi viimeistä tein 82,5 kg ja niitä edellinen oli 80 kg.
Loppuun pumppailuja taljassa rinnalle ja takareisille omat liikkeet.

Illalla Rintaa ja takareisiä uudelleen ja aloitin vinopenkistä. Olihan ruuhkaa salilla, hitto vie, siellähän meni melkein jonotteluksi. Jalkalaitteet varattuina, turvauduin kahvakuulaan, persaus tulille.


Keskiviikkona oli lepoa salilta.

Torstaina käsitreeniä, ojentajat ja haukset, sekä pikkuruiset pohkeet. Pienten lihasten treeni siis ;)
Kolme ojentaja liikettä ja kaksi hauikselle sekä kaksi pohkeille.






Perjantaina olkapäitä, jotka ovat mun murheenkryyninä olleet menneinä viikkoina ja aiheuttaneet pieniä vaivoja levossa ja hereillä. Venytystä, vanutusta ja hierontaa. Pian alkaakin kevyt viikko tai ehkä jopa lepoa saa nähdä, sillä kehohan ei palaudu treenaamalla vaan lepäämällä.
Treenissä ei ollut yhtään punnerrusliikettä ja se oli tosi hyvä juttu, eikä niitä tosin jäänyt edes kaipaamaan. Väsyneeksi ne saa muutenkin. Yleensä teen punnerrusliikkeet muutenkin vasta olkapäätreenin loppuun, koska tuo etuolka on suhteellisen hyvin kehitynyt, että punnerrukset voi tehdä lopussa tai ei ollenkaan.

Voisko ton tukankin kammata joskus.... njääh, ei se treeniin vaikuta.



Lauantaina jalkatreeniä, kahdesti.
Joka viikko on kintut tulleet kipeiksi ja tänäänkin niitä treenattiin kahdesti. Aamulla ja illemmalla. Aamulla koitin tuota trap-baria ja se olikin aika kiva, selälle ystävällisempi ja ottaa mukavasti enemmän etureisiin kuin hanuriin.
Perus maastavedossahan kropassa toimii enemmän nuo takapuolen lihakset ja haluan kiinnittää treenissä huomiota enemmän etureisiin, jotka kaipaavatkin hieman enemmän massaa kuin takareisiosasto. Jatkuvien polvivaivojen takia etureidellä tuleekin tehtyä "vähemmän" ja takareidet tykkää kehittyä enemmän.
Että ei sitä pelkkää persettä kannata treenata sillä jaloissa on myös etupuoli, joka kaipaa myös huomiota.


Sjmv versio hackissa, vuorojaloin.

Kyykkyä kehiin.
Hyvä viikko vaikka alkuviikosta meinasikin hieman väsyttää, mutta loppua kohden fiilis parani ja pärjäsi ilman päikkäreitäkin.

Sunnuntai Lepoa.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti