sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Viikko 10 treenit.

Maanantai on ilmeisesti sellainen päivä, että pitäisi mielummin olla neljän seinän sisällä eikä liikkua minnekään. Sunnuntain jälkeen tuppaa väsyttämään ihan hemmetisti ja salitreeni on usein maanantaisin hyvinkin tahmeaa, vasta vika liike alkaa salilla menemään mukavasti :)
Osteopaatillä kävin myös ja käsittelimme olkapäitä, niihin akupunktiota ja muiluttamista. Jo tästä oli apua, nukuin huomattavasti paremmin, eikä kädet puutuneet samalla tavalla kuin aikaisemmin.
Sain myös lisää jumppa ja venyttely ohjeita.






Tiistaina rintaa ja takareisiä+ pakaraa.
Kyllä kulki rintatreeni huonosti, olkapäät tosi väsyneet (yllätys) mutta ei se mitään.




Keskiviikko lepoa ja täysi työpäivä. Rojahdus sohvalle ja siinä pysyin, kävin jääkapilla.

Hauista maaten lattialla, kun penkki oli varattuna.

Oikeastaan koko viikko oli lähes identtinen edelliseen, treenijärjestyksessä ei tullut mitään muutoksia.
Torstaina käsiä, perjantaina olkapäitä, sekä lauantaina jalkoja.

Välillä koittelin jotain muita liikkeitä vaihtelun vuoksi, jotkut tuntui ihan ok:lle mutta toiset ei toiminut ollenkaan.  Sainpa sääreeni ihan karmeen patinkin aikaiseksi perjantaina treenissä ja omasta mielestä en edes kovaa sitä mihinkään lyönyt, ei se kipee ole, mutta hiton komea edelleenkin.




Sunnuntaina lepoa ja töitä.

Jokaisen treenin jälkeen teen yleensä hieman aerobista ja venyttelen. Yleensä ne alueet jotka on treenattu ja sitten extraa kireille alueille. "Kummallista" on miten esimerkiksi selkäkivut saattaa vähentyä jos lonkakoukistajia ja etureisiä rullailee/ venyttelee säännöllisesti. Monilla on kotiin kova kiire treenien jälkeen ja MUKAMAS venyttelee kotona myöhemmin... Yeah right, mä en ainakaan venyttele paitsi silloin jos johonkin alkaa oikein juilimaan. Meillä on heti kolme kaveria lattialla mukana jos aloittaa venyttelyt ja siinä pitää sitten lelua heittää ja rapsutella samalla, ei siitä mitään tule, joten parempi ulkoistaa tämäkin toiminto. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti