lauantai 2. huhtikuuta 2016

viikko 13




Toistaiseksi olen välttynyt flunssalta tms. kivoilta sairauksilta, vaikka 5 viikkoa on takana tuota biologista lääkettä. Tosin nyt loppuviikosta on ollut hieman kurkku kipeähkö ja nenä vuotavaa sorttia, mutta johtuuko se sitten tuosta pölystä vai mistä...

En oikein tiedä onko siitä tullut mitään "oireita" ainoa oire on, että lääke kirveltää ihan helvetisti. Olen tökkinyt sitä vatsanahkaan, koska siinä on enemmän irrallista nahkaa (läskiä) jos reiteen tökkään menee lääke lihakseen ja se vasta gutaa tekeekin.




Toistaiseksi olen yhtä kipeä, kuin 5 viikkoa sitten, ellen jopa hieman kipeämpi. Toistaalta mä olen kyllä tehnyt kampaamossa enemmän päiviä, joten kivut voi johtua siitäkin.
Mutta pari kuukautta vielä ja toivotaan että jotain edistystä tapahtuu...


Multa on kysytty todella moneen otteeseen olenko menossa kisaamaan, voisko sen ottaa kettuiluna? Kuntohan ei ole lähelläkään kisakuntoa tai no jos meikäläisen syksyn kisakuntoa vertaa niin sitten joo ehkä :D
Se ei nyt tunnu kovinkaan ajankohtaiselta, vaikka tosin kyllä se mielessä on ja sen takia haluan kehittyä, mutta se ei ole ainoa syy mennä salille, että ei nyt voi sanoa pelkästään omaksi ilokseni treenailevani,  omasta tahdosta kuitenkin.
Mitä sekin tarkoittaa?? Omaksi iloksi? No niitä ilojahan voi olla monenlaisia, mutta mun ilo tulee siitä että siellä salilla kehittyy ja tulokset on nousujohteisia, sekä tekee sitä mistä tykkää. On muuten vissi ero mennä salille dietillä, kun sinne on "pakko" mennä tai kun et ole kisaamaan menossa vaan saat mennä sinne vapaasta tahdosta, vaikkakin siellä käyntejä tulee lähes saman verran kummassakin vartalonmuokkaus vaiheessa.


Että vastaus oonko kisaamassa on: Joo, ehkä, en tiedä, en jos tuntuu siltä niin sitten jossain vaiheessa, selkeetä. Siitä sitten aasinsiltana että lauantaina olemme menossa katsomaan kisoja Kultsalle ja Sunnuntaina olen Forcen/ sportsnutritionin osastolla hääräilemässä.

Kisoista tulikin mieleeni Mr Olympia kisat syyskuussa Las Vegasissa. Oon laittanut anomusta vetämään, jospa sinne pääsismmei tänä vuonna vihdoinkin, kun kukaan ei ole kisaamassa täällä koto suomessa meidän perheestä.


Niin juu onhan täällä vähän jumppaillukkin tällä viikolla,  enemmän tosissaan olen ottanut ja paikat onkin tulleet todella kipeiksi. Rintatreenin jälkeen sattuu kainaaloon dödönkin laittaminen, osu ja uppos :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti