maanantai 25. huhtikuuta 2016

Viikot 15 ja 16



Viikolla 15 tulikin tehtyä ihan normaalit treenit, ainakin määriltään.  Liikkeitä piti karsia ja joitakin lihasryhmiä en viittsinyt treenata ollenkaan kipujen takia.
Huomasin että hermo alkaa kiristymään entisestään ja yleisen viihtyvyyden vuoksi oli varmaan parempi jättää treenit nyt vähäksi aikaa tauolle. Olisin voinut treenata pakaroita ja selkää muutamilla liikkeillä siihen ne sitten olisi jääneet.
Otin tilalle uimista, ulkoilua, hierontaa sekä ihan reilua lepäämistä.

Taukoa treeneistä en ole pitänytkään kolmeen vuoteen, siis KOLMEEN vuoteen. Mä oon mennyt salille aina paitsi jos olen ollut kipeä. Väsymyskään (laiskuus) ei ole mua saanut jäämään kotio ja useimmiten olen treenit tehtyt joko hyvin, huonosti tai hyvin huonosti :)
Kivutkaan ei ole estäneet mua jäämään kotiin ja hammasta purren on rautaa nostellut salilla.

2013 Kisasin kahdesti ja samana vuonna mun äiti kuoli kevään kisadietin yhteydessä.
2014 Menikin sitten ihan vaan jumpatessa sillä ajatuksella että seuraavana vuonna kisataan body fitneksessä, eikä bikinissä.
2015 olikin sitten taas kisahommia ihan tarpeeksi ja turpaan tuli lavalla sijoitusmielessä vaikka kevään kisoissa olikin parempi paketti lavalla, syksyn kunnosta ei voi mitään edes sanoa, se oli ihan karmee. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä... Loppuvuodesta alkoi kroppa oirehtia enemmän kuin pitkään aikaan, mutta mä vaan painon kaasua treenien suhteen.
2016 onkin mennyt sitten "sairastaessa" ja jumpat on olleet pääosin hyviä, paitsi viimeaikoina.



Nyt tosin on ehkä hieman parempi tilanne, joten jaksan uskoa että pian helpottaa sekä uusi lääkitys alkaa potkimaan. Paikat alkaa vetreytymään vanhallakin ja kohta mä voin taas vetää kolme vuotta putkeen treenejä ;)
Eilen jopa vahingossa ajattelin olkapäätreenejä ja salille menemistä. Kun pari viikkoa sitten mua ei olis voinut yhtään kiinnostaa koko salitouhu. Lepo on siis tehnyt hyvää, eikä ne lihakset minnekään katoa, varmaan on että seuraavassa treenissä tai sen jälkeen ne on ihan helvetin kipeet.




Palailen asiaan kun sitä treenien kannalta taas tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti